Sztuka budowy wizerunku organizacji

Wizerunków możesz mieć kilka. Reputacja jest zawsze jedna.

Wizerunek organizacji jest bardzo ważny, nierozerwalnie związany z reputacją. Największą tajemnicą utrzymania dobrego wizerunku jest konsekwencja w działaniach mających na celu podnoszenie świadomości otoczenia. Działania promocyjne nie mogą być prowadzone „od czasu do czasu”, muszą mieć swój plan, harmonogram oraz osoby, które z pasją będą realizować swoje zadania. Wszystkie te działania doprowadzą do powstania marki, która ma do zaoferowania coś więcej niż jej konkurencja.

Cel

Doskonalenie metod budowania pozytywnego wizerunku

PROGRAM RAMOWY

1. Podstawowe zasady budowy wizerunku

  • Czym jest wizerunek i co się na niego składa.
  • Jaka jest różnica pomiędzy dobrą reklamą, a skuteczną komunikacją?
  • Budowa programu PR

 

2. Marka organizacji

  • Jak zbudować silną markę?
  • Co zrobić, by odróżnić się od innych
  • Złote zasady na drodze budowy silnej marki.

 

3. Podstawowe zasady współpracy z mediami

  • Strategie skutecznego komunikowania się z otoczeniem – Jak? Za pomocą kogo? I z kim się komunikujemy?. Podstawowy kurs media relations.
  • System identyfikacji wizualnej – „jak nas widzą, tak nas piszą”, czyli jak sprawić, aby nie tracić a zyskać już na wstępie.
  • PR sytuacji kryzysowych – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
  • Znaczenie dwustronnej komunikacji – kilka prostych zasad budowy zaangażowania otoczenia w internecie.

 

4. Nowe media w kreowaniu polityką informacyjną

  • Rola Facebooka i YouTube – moda czy konieczność.
  • Jak zarządzać reputacją i opiniami o marce w mediach społecznościowych?
  • Media społecznościowe jako skuteczna forma komunikacji z dziennikarzami

 

Dodatkowo w cenie szkolenia:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Przerwy kawowe

 

Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Opinie klientów

Paulina

Wiedza osoób prowadzących była na wysokim poziomie, przekazywana uczestnikom szkolenia w ciekawy sposób. Podczas spotkania panowała miła, przyjazna atmosfera. Treści wyniesione ze szkolenia pozwoliły mi na usystematyzowanie mojej wiedzy i pozwoliło ją poszerzyć o kilka nowych zagadanień (choć uważam, że tych mniej znanych, bardziej wyszukanych zagadnień mogło być więcej). Widać było duże zaangażowanie szkoleniowców, wielu uczestników także wykazywało się aktywnością, jednakże rozproszenie uczestników po sali nie sprzyjało pełnemu zaangażowaniu. Oczywiście ogólnie szkolenie oceniam bardzo pozytywnie, powyższe "ale" nie są krytyką tylko osobistym odczuciem. Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam.

Więcej opinii

Dane kontaktowe

ul. Górnicza 12/14
91-765 Łódź

office@mkcommunications.pl