Szkolenia otwarte - zapraszamy

Zapraszamy do zapozniania się z tematyką szkoleń otwartych organizowanych przez Mindflow:

Sztuka budowy wizerunku organizacji

Wizerunek organizacji jest bardzo ważny, nierozerwalnie związany z reputacją. Największą tajemnicą utrzymania dobrego wizerunku jest konsekwencja w działaniach mających na celu podnoszenie świadomości otoczenia. Działania promocyjne nie mogą być prowadzone „od czasu do czasu”, muszą mieć swój plan, harmonogram oraz osoby, które z pasją będą realizować swoje zadania. Wszystkie te działania doprowadzą do powstania marki, która ma do zaoferowania coś więcej niż jej konkurencja.

Czytaj dalej

Komunikacja kryzysowa - strategia działania

Sytuacja kryzysowa może dotyczyć każdej placówki, zarówno sektora publicznego jak i prywatnego. Wizerunek zależy od podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Dlatego niezwykle ważna jest wiedza, w jaki sposób komunikować się w trudnych chwilach z całym otoczeniem: z pracownikami, klientami, dziennikarzami. Trzeba też wiedzieć, jak uniknąć możliwych kryzysów, bo „lepiej zapobiegać niż leczyć”.

Czytaj dalej

Autoprezentacja

Właściwa autoprezentacja kluczem do sukcesu - o tym jak mówić, aby nas słuchano i być wiarygodnym. Zdarza Ci się, że stres przed wystąpieniem Cię paraliżuje? Chcesz nauczyć się właściwie wykorzystywać prezentację Power Point podczas wystąpienia? Chcesz poznać zasady budowania wystąpienia publicznego? Wiesz, że komunikacja niewerbalna to znacznie więcej niż tylko uśmiech i proste gesty, dlatego chciałbyś / chciałabyś się nauczyć nią zarządzać?

Czytaj dalej

Media relations, czyli budowanie relacji z mediami

Jak budować odpowiednie relacja z mediami.

Czytaj dalej

Komunikacja w sprzedaży

Choć wydaje nam się, że mówimy w jednym języku, przekazujemy jasne komunikaty, to zdarza się bardzo często, że nie jesteśmy dobrze rozumiani, lub my nie rozumiemy innych. Komunikacja to proces i tylko od nas samych zależy, w jaki sposób będziemy w tym procesie uczestniczyć.

Czytaj dalej

Budowanie partnerskich relacji w biznesie

Rozwijanie i doskonalenie umiejętności budowania właściwych relacji z partnerami biznesowymi jest niezwykle ważne we współczesnym świecie.

Czytaj dalej

Trening asertywności

Asertywność nie jest cechą osobowości, a to oznacza, że każdy może ją posiąść. Jest umiejętnością, która bez naruszania praw innych osób przejawia się w bezpośrednim sposobie wyrażania własnych uczuć, potrzeb i myśli oraz dbałości o własne prawa. Wydaje się niezwykle istotna dla pracowników organizacji pomocowych, którzy pracują z wielkim zaangażowaniem, ale spotykają się z klientem roszczeniowym, bezradnym, wymagającym i muszą zadbać nie tylko o potrzeby klienta, ale także o swoje własne.

Czytaj dalej

Regulamin uczestnictwa w naszych szkoleniach dostępny jest tutaj

Opinie klientów

Paulina

Wiedza osoób prowadzących była na wysokim poziomie, przekazywana uczestnikom szkolenia w ciekawy sposób. Podczas spotkania panowała miła, przyjazna atmosfera. Treści wyniesione ze szkolenia pozwoliły mi na usystematyzowanie mojej wiedzy i pozwoliło ją poszerzyć o kilka nowych zagadanień (choć uważam, że tych mniej znanych, bardziej wyszukanych zagadnień mogło być więcej). Widać było duże zaangażowanie szkoleniowców, wielu uczestników także wykazywało się aktywnością, jednakże rozproszenie uczestników po sali nie sprzyjało pełnemu zaangażowaniu. Oczywiście ogólnie szkolenie oceniam bardzo pozytywnie, powyższe "ale" nie są krytyką tylko osobistym odczuciem. Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam.

Więcej opinii

Dane kontaktowe

ul. Górnicza 12/14
91-765 Łódź

office@mkcommunications.pl