Marketing Meeting 7

MKCommunications i "IMAGINE" zapraszają do dyskusji o nowych mediach, komunikacji i PR w Internecie. Nasi prelegenci w marcu to Barbara Helman z Sataku oraz Wojciech Gajewski.

zaproszenie

Wstęp bezpłatny!

Barbara Helman - Kampanię wideo można zrobić inaczej (czyt. lepiej) - Case Study!

Wojciech Gajewski - Rozwój biznesu na Foursquare - korzyści dla Ciebie i Twojej marki!

O prelegentach

Barbara Helman z branżą internetową związana jest od 7 lat. Wcześniej jako Key Development Publisher Manager oraz Dyrektor Zespołu Obsługi Wydawców zajmowała się realizacją kampanii reklamy internetowej w różnych odsłonach. Doświadczenie zdobywała, m.in. w Novem i Ebola Play Polska. Realizowała kampanie dla klientów największych domów mediowych, m.in. Starcom MediaVest Group, GroupM oraz ZenithOptimedia Group, OMD, Media Direction Group. Służbowo pasjonuje się Służbowo interesuje się narzędziami pozwalającymi na nienachalną i swobodną komunikację z odbiorcami reklamy. W wolnym czasie zajmuje się improwizacjami scenicznymi.

Wojciech Gajewski skończył politologię, dziennikarstwo oraz studia manadżera marketingu internetowego. Jako największy fan Foursquara prowadzi pierwszy polski fanpage Foursquare Polska oraz dedykowaną tej samej tematyce grupę na Facebooku. Na etacie pracuje jako Project Manager zarządzając projektami klienckimi, a dodatkowo pasjonuje się fotografią oraz podróżami, dzięki którym nieustannie testuje nowe możliwości Foursquare’a i mediów społecznościowych. Więcej o nim można dowiedzieć się na stronie fotograficznej: wojciechgajewski.com oraz prywatnej: wojciechgajewski.org

Opinie klientów

Paulina

Wiedza osoób prowadzących była na wysokim poziomie, przekazywana uczestnikom szkolenia w ciekawy sposób. Podczas spotkania panowała miła, przyjazna atmosfera. Treści wyniesione ze szkolenia pozwoliły mi na usystematyzowanie mojej wiedzy i pozwoliło ją poszerzyć o kilka nowych zagadanień (choć uważam, że tych mniej znanych, bardziej wyszukanych zagadnień mogło być więcej). Widać było duże zaangażowanie szkoleniowców, wielu uczestników także wykazywało się aktywnością, jednakże rozproszenie uczestników po sali nie sprzyjało pełnemu zaangażowaniu. Oczywiście ogólnie szkolenie oceniam bardzo pozytywnie, powyższe "ale" nie są krytyką tylko osobistym odczuciem. Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam.

Więcej opinii

Dane kontaktowe

office@mkcommunications.pl