Marketing Meeting 14

14 edycja Marketing Meeting Łódź odbyła się 28 stycznia 2014 roku w Klubie DOM na OFF Piotrkowska w Łodzi.

 

Naszymi prelegentami byli:

Dr hab. Lidia Pokrzycka, adiunkt w Zakładzie Dziennikarstwa UMCS, prodziekan ds. kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Tematem wystąpienia były  "Reklamy w islandzkich mediach, czyli jak się promują w krainie elfów."

Drugim prelegentem był  Olaf Wójtowicz z wykształcenia historyk sztuki, z zawodu marketer, z zamiłowania kawosz. Tematem przewodnim był temat: „Niekochane. Wstydliwe, Aseksualne. Jak promować niewygodne produkty? Od czego zacząć? Zbiór przemyśleń z przykładami z własnego podwórka.”  Poznaliśmy historię wprowadzania Cup of Sox na rynek.

 

Poniżej kilka zdjęć z naszego wydarzenia Fot. Ewelina Choroba.

Opinie klientów

Paulina

Wiedza osoób prowadzących była na wysokim poziomie, przekazywana uczestnikom szkolenia w ciekawy sposób. Podczas spotkania panowała miła, przyjazna atmosfera. Treści wyniesione ze szkolenia pozwoliły mi na usystematyzowanie mojej wiedzy i pozwoliło ją poszerzyć o kilka nowych zagadanień (choć uważam, że tych mniej znanych, bardziej wyszukanych zagadnień mogło być więcej). Widać było duże zaangażowanie szkoleniowców, wielu uczestników także wykazywało się aktywnością, jednakże rozproszenie uczestników po sali nie sprzyjało pełnemu zaangażowaniu. Oczywiście ogólnie szkolenie oceniam bardzo pozytywnie, powyższe "ale" nie są krytyką tylko osobistym odczuciem. Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam.

Więcej opinii

Dane kontaktowe

ul. Górnicza 12/14
91-765 Łódź

office@mkcommunications.pl