Komunikacja w sprzedaży

Choć wydaje nam się, że mówimy w jednym języku, przekazujemy jasne komunikaty, to zdarza się bardzo często, że nie jesteśmy dobrze rozumiani, lub my nie rozumiemy innych. Komunikacja to proces i tylko od nas samych zależy, w jaki sposób będziemy w tym procesie uczestniczyć.

Cele Szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się o wszystkich elementach poprawnej komunikacji, zasadach aktywnego słuchania oraz  efektywnego porozumiewania się z innymi.

Program szkolenia obejmuje zagadnienia:

  • Co to jest komunikacja ?
  • Funkcje komunikowania
  • Komunikacja werbalna/niewerbalna
  • Współczesne tendencje sprzedaży
  • Portret sprzedawcy
  • Typologia osobowościowa klienta (czyli jak dostosować komunikację do osobowości klienta)
  • Budowanie kontaktu z Klientem
  • Narzędzia kierowania rozmową
  • Planowanie działań
  • Trudny klient jak sobie z nim poradzić


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:

  • zwiększające efektywność sprzedaży dzięki lepszej komunikacji i zrozumieniu potrzeb Klienta;
  • zapoznają się z werbalnymi i niewerbalnymi technikami komunikacji oraz zdobędą umiejętności planowania strategii przekonywania innych do swojego zdania;
  • nabędą także umiejętności zarządzania sytuacją konfliktową, poznają narzędzia radzenia sobie z presja i manipulacją.

Metodyka i narzędzia pracy:

Szkolenie prowadzone według cyklu D. Kolb’a – co daje grupie szkoleniowej gwarancje lepszej nauki oraz podnosi zainteresowanie szkoleniem poprzez wymienność elementów:

  • dyskusje
  • mini wykłady
  • case study
  • zadania do wykonania

 

Dodatkowo w cenie szkolenia:

  • materiały szkoleniowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu

 

Czas trwania: 1 dzień (8 h) 

Opinie klientów

Paulina

Wiedza osoób prowadzących była na wysokim poziomie, przekazywana uczestnikom szkolenia w ciekawy sposób. Podczas spotkania panowała miła, przyjazna atmosfera. Treści wyniesione ze szkolenia pozwoliły mi na usystematyzowanie mojej wiedzy i pozwoliło ją poszerzyć o kilka nowych zagadanień (choć uważam, że tych mniej znanych, bardziej wyszukanych zagadnień mogło być więcej). Widać było duże zaangażowanie szkoleniowców, wielu uczestników także wykazywało się aktywnością, jednakże rozproszenie uczestników po sali nie sprzyjało pełnemu zaangażowaniu. Oczywiście ogólnie szkolenie oceniam bardzo pozytywnie, powyższe "ale" nie są krytyką tylko osobistym odczuciem. Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam.

Więcej opinii

Dane kontaktowe

ul. Górnicza 12/14
91-765 Łódź

office@mkcommunications.pl